Sliedrecht • 28-12-2016

Ook in 2016 is de Service Desk van SecureLink door haar klanten positief beoordeeld. SecureLink voert een constant onderzoek naar de tevredenheid van klanten die in aanraking komen met haar Service Desk. Dit heeft in 2016 geresulteerd in een gemiddelde Net Promotor Score van +41.

Stijgende lijn

“Begin 2013 zijn wij begonnen met het meten van de NPS. Dit omdat wij een klantgerichte organisatie zijn die de focus heeft op klantvriendelijkheid, kennis en het altijd nakomen van een afspraak. Sinds de start van de meting zien wij een constante groei in onze Net Promotor Score, jaar op jaar. Dat maakt mij bijzonder trots,” aldus Jeroen Roosien, General Manager SecureLink.

Waardering

“Wij ontwikkelen onze processen en mensen continu aan de hand van de feedback die wij krijgen van onze klanten. Om onze klanten te bedanken voor het invullen van het klanttevredenheidsonderzoek verloten wij het hele jaar prijzen onder de ingezonden vragenlijsten,” aldus Martijn Strik, Team Lead Service Desk.